Sider

torsdag den 25. oktober 2012

Trøje med biler og tilhørende bukser






I efterårsferien fik symaskinen kørt nogle kilometer, hvilket var rigtig skønt. Det blev blandt andet til en trøje til Alfred i en knald orange med sorte biler på. Han har vokset sig noget større på det seneste, så trøjerne sidder stramt. Han trænger derfor. Mønsteret er fra et gammelt Ingelise blad, jeg engang lånte af min mor. Trøjen er stor, så det bliver spændende, hvordan den passer. Til trøjen syede jeg også bukser med trøjestoffet som foer. Det ser rigtig sejt ud. Stofferne har jeg købt en i meget spændende stofbutik i Århus midtby (Stoff & Stuff), da min mor var på sy-hygge-besøg hos mig. Butikken er bestemt et besøg værd.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...