Sider

tirsdag den 3. februar 2015

Barselsgave



Har været ved at sy babytøj, da der er kommet en ny baby på vejen. Hvor er det altså hyggeligt at sy babytøj igen. Har helt glemt, hvor småt en størrelse 62 er. Så når det er de små størrelser, er det jo nærliggende at bruge nogle af resterne fra lageret. Og velourstoffet til bukserne har ligget på lager længe. Vi snakker ikke år, men årtier. Det er noget, jeg har fået af min svigermor, som stoppede med at sy for mange år siden. Håber, at vores nye nabo, nu får glæde af det i et par dejlig bløde bukser. Både trøje og buksemønster stammer fra seneste nummer af Ottobre. Er blevet lidt hug på deres mønstre, da de ikke "poser" så meget. Jeg har nemlig nogle smalle og tynde børn, som let kan drukne i f.eks. mønstrene fra symagasinet. 

1 kommentar:

  1. Fint sæt. Det skal nok falde i god jord hos modtageren.
    Uh, jeg kender godt det med at have stof liggende på lageret meget længe. Jeg har stof med +20 år på bagen liggende på hylderne :)

    Kh. Linette

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...