Sider

tirsdag den 11. juni 2013

Sommerkjoler til pigerne


Jeg kan godt indrømme, at jeg elsker at sy kjoler.... Og heldigvis har jeg to dejlige piger, der gerne vil have dem på. Og ja, man kunne godt bruge de kjoler, der hænger i skabe mere end én gang og ikke sy nye hver gang, der er en begivenhed i familien. Men på den anden side..... Ja, hvorfor så ikke netop sy nye kjoler, når nu det netop er det, man holder af at sysle med.

Kjolerne her er af et mønster fra denne månedes Symagasin og var meget lette at sy. Men det nye (for mig) var, at der er smock syning på ærmerne og i taljen. Jeg fandt en god video på youtube, som vidste hvorledes det skulle gøres.

Som altid blev det sidste af kjolerne gjort færdig på vej ud af døren.... på vej til bedstefars 60 års fødselsdag. Nåede dog lige at skyde pigerne inden de røg i bilen.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...