Sider

onsdag den 13. marts 2013

Der var forår i luften...





I weekenden hvor forårssolen skinnede fra en skyfri himmel og det kunne lade sig gøre at sidde udenfor i en havestol og lade solstrålerne varme ansigtet, begyndte det at krible i mine fingre for at sy sommertøj. Samtidig har jeg også en trang til at få brugt mine stofrester, så de ikke vokser mig over hovedet. Det blev derfor til denne ugle T-shirt til Alfred med raglanærmer kantet med ribrouleau (som jeg øver mig meget for tiden på at sy). 

Uglerne er faktisk en rest fra det allerførste syprojekt jeg startede op for ca. 2 år siden. Det var en natkjole til Astrid, som hun stadig bruger. Kan slet ikke forstå, at jeg har syet i 2 år nu, men kan da godt se i børnenes skab og mit eget skab, at der efterhånden hænger mange stykker tøj, jeg har syet. Og det glæder mig, at de gerne vil bruge det tøj jeg syr. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...