Sider

mandag den 25. februar 2013

Robot sengetøj




Alfred har fået ny seng. Dvs. han har fået en madras på gulvet. Tremmesengen var blevet for lille. Tit vågnede han om natten, fordi han på en eller anden måde var kommet i klemme i sengen og ikke selv kunne komme fri. Han bevæger sig meget om natten. Det ved jeg - for han vil tit gerne sove ved siden af mor. Med madrassen på gulvet er der ikke så langt, hvis han falder ud af sengen. Faktisk er det kun den første aften, vi har samlet ham op fra gulvet. 

Nå, men jeg har jo for lang tid siden købt stof til sengetøj med robotter til ham. Det var ligget længe og ventet på at blive syet. Først manglede jeg tittekant og glemte det hver gang jeg var i butikker og så fandt jeg ud af, at det grønne baggrundsstof jeg i første omgang havde købt, ikke var "blødt" nok. Men nu er sengetøjet blevet færdigt og jeg glæder mig til at vise ham det. 

Der er en lille rest stof tilbage, så måske jeg skulle lave nogle robotpuder til at ligge på gulvet, så han lander lidt blødt. Nu lægger vi en ekstra dyne, så han ikke slår sig, hvis han kommer for lang ud over kanten. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...