Sider

lørdag den 23. februar 2013

Mine første Liberty stoffer






Ja, jeg har flottet mig og købt 5 forskellige Liberty stoffer á en meter hver. Jeg har på forskellige blogs læst en del om de stoffer og set så mange flotte mønstre, at nu måtte jeg også eje nogle. Jeg fandt en engelsk hjemme side, hvor de havde rigtig, rigtig mange forskellige mønstre. Jeg brugte en hel formiddag på at vælge (godt man er på orlov) de fem ovenstående mønstre. Det var lidt billigere end i DK. Prisen pr. meter lå på ca. 122 kr. Fragten kostede ikke mere end, hvad den ville have gjort her hjemme og 2 dage tog det kun at sende dem. 

Og Liberty stofferne lever fuldt ud op til mine forventninger. Hvor er de bare lækre. Hele dagen har jeg gået og kigget og rørt ved dem og jeg glæder mig vildt til at skulle sy af dem. Det første skal være en etagenederdel til Astrid, for hun har snart fødselsdag og ønsker sig en nederdel med meget vidde i blå farver. Hvad resten skal bruges til ved jeg endnu ikke, men blå er min yndlings farve, så mon ikke jeg finder på noget. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...