Sider

onsdag den 27. juni 2012

Mine første symærkater


I dag er posten kommet med de symærkater, jeg bestilte hos minanamnband for ca. 14 dage siden. De er selvfølgelig brune med lyseblå skrift, mine ynglings farver. Jeg har ventet spændt på, at de skulle komme og de er blevet rigtig fine. Faktisk lidt bedre end jeg turde håbe på. Så nu er det bare med at komme igang ved symaskine, så de kan blive testet af. Indtil nu har jeg brugt at sy bånd, i de ting jeg har lavet, men jeg håber nu på, virkelig at kunne sætte mit helt eget præg på de ting jeg syr. Jeg tog billeder af symærkaterne ude i haven, fordi solen endelig skinner og lige ved siden af stod blomsterne og kaldte på også at blive fotograferet. Så det blev til en lille fotocollage :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...