Sider

mandag den 25. juni 2012

En rigtig Sidsel kjole





Har syet en ny kjole til Sidsel efter et mønster fra bogen "Børnetøj 4-7 år" af Meedom. Det er str. 4 år, men kjolen var alt for stor i halsen. Så jeg blev nød til at lave Wienerlæg både foran og to bag på. Tror at jeg måske har fået tegnet mønsteret forkert af eller også er størrelserne bare meget store?
Stoffet har jeg købt på udsalg i Stof og Stil, hvor jeg lige var på shopping i sidste uge. Sidsel var meget begejstreret for kjolen, for lilla er jo hendes farve og hun har selv valgt knappen bagpå. Hun brugte mange minutter på at rode i min knappekasse, for at vælge den helt rigtige. Så er det spændende, hvordan kjolen klare en dag i børnehaven (ude-gruppe)-!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...