Sider

mandag den 28. januar 2013

Indkøb af materialer til fastelavnskostume


Så er der blevet indkøbt materialer til et fastelavnskostume. Ud fra farven at afgøre er der vist ingen tvivl om, at det er Sidsel, der skal være prinsesse. 

Tanken er en modificeret udgave af et mønster fra Stof2000 med inspiration fra denne kjole. Men nu må vi se, hvordan det endelige resultat bliver. Den kreative proces går jo nogle gange i en anden retning end de oprindelige tanker.  

Jeg glæder mig meget til at komme igang, for jeg synes, det er laaang tid siden, jeg sidst har syet. Men jeg er blevet godt og grundigt forkølet og det lagt sammen med en graviditet i 7. mdr., så er der ikke mange ressourcer til det kreative. Men kjolen skal gerne være færdig i denne uge, for i næste uge skal der sys kostume til Astrid.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...