Sider

mandag den 2. juli 2012

Nye stoffer (kunne ikke lade være)




Jeg er kommet til at købe nye stoffer (igen). Jeg havde ellers lovet mig selv (og manden) ikke at købe nogle, før der var syet af stofferne på lageret. MEN jeg manglede altså.... 
Astrid vil allerhelst have leggins på og jeg havde ikke mere jerseystof i nogle farve, hun ville have. Så hun har selv valgt stofferne på det første billede. Jeg har købt stof hos Malika og Rosa. Der er bare for meget lækkert at vælge imellem. Så bomuldsstofferne på billede nr. 2 faldt jeg for og måtte eje. Jeg tænker, at det kunne være rigtig sødt til kjoler til pigerne. Stoffet minder mig om min egen barnedom, hvor min mor også syede til mig og min søster. 
Stoffet med robotter er til Alfred. Han ser for tiden Postmand Per med nogle robotter, så "botter" er et af de mange ord, han siger. Tænker det kunne være sødt til noget sengetøj. 
Så stoflageret er fyldt til randen og symaskinen må igang.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...