Sider

fredag den 6. juli 2012

Endnu en hagesmæk med skål





Jeg har arbejdet videre med mine hagesmække, så de nu findes i to størrelser. En til str. 6-12 mdr. og en til str. 12-36 mdr. Jeg overvejer nemlig at sy med henblik på salg. Konceptet er stadig en hagesmæk med udfoldelig skål, der sidder på bagsiden. Det fungerer rigtig godt. Alfred har testet modellen på alt ligefra havregryn til is og suppe. Der bliver simpelthen mindre at feje/støvsuge op, når han har en af mine hagesmække på. Samtidig er skålen ikke stiv som modellerne af plastik, så hans bevægelsesfrihed er stor. Når måltidet er færdigt vender jeg bare skålen tilbage mod bagsiden og tømmer resterne ud. Smart ik-? Set forfra ligner hagesmækken en almindelig smæk og kan også bruges som sådan en. 
Denne hagesmæk er syet i mit nye stof fra Malika & Rosa og er til en venindes pige. Trængte til at sy en hagesmæk i pigefarver oven på alle drengefarverne til Alfred.  


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...