Sider

onsdag den 8. maj 2013

Natbukser til mine drenge af genbrugsstof




Forleden dag var min mand ved at rydde op i sit tøjskab - en meget sjælden begivenhed :-) Han kasserede et par natbukser, som ikke var meget slidte. Dem snuppede jeg, for at lave dem om til natbukser til mine drenge. Det blev til ét par til Alfred med de originale knapper påsyet og to par til Sigurd. Alfreds er syet efter Minikreas mønster og Sigurds er syet efter samme mønster som et tidligere indlæg.

Alfred synes det er sjovt, at både han og Sigurd har samme natbukser og at det er fars gamle natbukser, det er lige prikken over i'et. 

Selv synes jeg det er lidt sjovt at forvandle noget, der bare ligger i skabet og ikke bliver brugt, til noget som næsten ikke kan nå ud af vaskemaskinen, inden det igen skal bruges.  

2 kommentarer:

  1. Hvor er de fine! Og forstår godt, at drengene synes, at det er sejt at have bukser lavet af fars gamle :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for din kommentar - Det varmer, når man ved, at det man skriver, bliver læst og kommenteret. Ha' en god dag.

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...