Sider

lørdag den 13. april 2013

Betræk til ammepude


Med en nyfødt baby og tre andre børn i huset er der stort set ingen ledige minutter til at være kreativ i. Så symaskinen holder også en slags "orlov". Men i ugen op til fødslen, hvor min mor var på besøg, nåede vi at sy betræk til denne ammepude. Den er købt i Stof og Stil med tilhørende mønster til betrækket. Da jeg ikke vidste om det blev en dreng eller pige, skulle stoffet være neutralt - det havde jeg heldigvis på lageret :-) 

Da vi først havde regnet ud, hvorledes betrækket skulle sys, tog det ikke mange minutter. Det der drillede lidt var, at der i vejledningen ikke stod om mønsteret var med eller uden sømrum. Det viste sig at være incl. sømrum. 

Nu har jeg brugt puden en lille uges tid og den er god. Den har lige den rigtige størrelse, form og facon til mig og Sigurd. Så jeg vil sy endnu et betræk (når tiden tillader det) i drengefarver, for jeg har på fornemmelsen, at jeg kommer til at skifte betræk nogle gange, da han er en lille gylper....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...