Sider

torsdag den 20. september 2012





Det er ikke fordi, min symaskine er gået i stykker eller er taget på ferie. Der bliver faktisk syet lige så tit, jeg kan snige mig til det. Det kniber mere med at få taget billeder af alt det, der bliver færdigt. Tror det måske, er fordi tingene ofte bliver færdig i sidste øjeblik (ja, hvem kender ikke det) og bliver taget i brug, lige så snart den sidste tråd er hæftet. 

Dette er ihvertfald, hvad der skete med denne tunika. Færdig lørdag kl. 13.45, ud af døren til fest kl. 14.15 :-)

Stoffet til denne tunika har længe ligget på lager. Det er silke i farven petroleum - en favorit farve. Lidt krævende at klippe og sy i, men super lækkert at have på. Mønstret er fra Stof og Stil. Det hele en julegave fra mor og far. Nu er den endelig færdig og den er blevet flot med bieserne. Har nu også fundet ud af, at jeg ønsker mig en trykfod til symaskinen, der kan sy bieser. Det vil gøre livet lidt lettere.   

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...