Sider

tirsdag den 1. maj 2012

Sort kjole



Nu skal symaskine på overarbejde (håber jeg). For sommeren kommer snart og et kig i tøjskabene har afsløret, at børnene endnu engang har vokset sig ud af sidste års sommertøj og mit skab "trænger" også til en opfriskning. Jeg vil dog forsøge ikke at købe nye stoffer eller mønstre, men bruge noget af alt det der er på lager. Synes jeg har det lidt med at få købt ind til en masse projekter, men når aldrig til at få lavet dem. Derfor vil jeg nu lige gøre en indsats for at komme lidt i bund :-)
Denne kjole er dermed også lavet af et stykke stof, der bare lå i skabet og havde ligget der længe. Det er et stof og stil mønstre som burde have været et nummer mindre, men jeg syede den ind i siden og så sad den flot. Den er lækker at have på, så jeg tænker, at den bliver en favorit. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...