Sider

fredag den 11. april 2014

Sommer etagekjole





Til Sidsel har jeg syet denne sommer etagekjole. Stofferne er de samme som jeg syede en nederdel af til Astrid. På den måde kan pigerne være ens, men alligevel forskellige. Kjolen var hurtig syet takket være min trykfod, der kan lave rynker. Er efterhånden ved at have fået et godt tag på den. Stofferne har jeg fundet i rodekassen hos Stof og Stil og synes at de tilsammen er meget sommeragtige, men stadig lidt stifuld. Mønsteret har jeg syet efter mange gange (og Stof og Stil), så jeg ved at det passer og er en af de modeller, der ofte bliver brugt af pigerne. 

2 kommentarer:

  1. Sikke fin den der. Rigtig gode sammensætninger

    SvarSlet
  2. Hvor er den fin håber at mønsteret stadig kan købes 🥰

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...