Sider

tirsdag den 16. april 2013

Babybukser til Sigurd




Lidt tid sammen med symaskinen blev det til i weekenden og i går - ind imellem alle amningerne. Han er en meget sulten dreng. Tiden blev brugt til at sy bukser til Sigurd. Jeg har nemlig stort set ingen drenge babytøj, for da vi fik Alfred lånte jeg af familie og venner. Men denne gang er det jo oplagt selv at sy noget. 

Bukserne af elefantstoffet begyndte jeg allerede på, mens jeg var gravid. Derfor er de lavet, så de kunne bruges både af pige eller dreng. Jeg manglede kun lige at sy ribkanterne på. Elefantstoffet er noget jeg har fået af min svigermor fra den gang hun syede til sine børn. Lidt skægt, at det nu også kommer et barnebarn til gode. 

Begge hold bukser er syet efter Anna's DIY. Dog er bukserne med flyvemaskinerne uden sømrum, da jeg synes, det bedre passer i størrelsen til min lille Sigurd. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...